فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از کشف ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات مشترک پلیس و ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان خبر داد.

کشف ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق از حاشیه شهر نیشابور

به گزارش قدس خراسان به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی خراسان رضوی، علیرضا حسینعلی زاده در خصوص جزئیات کشف این میزان سوخت قاچاق اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت گسترده فردی سودجو و سابقه‌دار در زمینه قاچاق سوخت، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی در یک عملیات مشترک با ناحیه مقاومت بسیج پس از بررسی و اطمینان از صحت موضوع با اشراف اطلاعاتی یک انبار دپوی سوخت قاچاق را در حاشیه شهر نیشابور شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از این مکان و همچنین یک دستگاه کامیونت در محل، ۳۱ هزار لیتر نفت سفید قاچاق را کشف کردند.

وی گفت: مأموران انتظامی در این زمینه یک متهم را دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.

 حسینعلی زاده در پایان با تقدیر از همکاری و تعامل خوب شهروندان با خدمتگزاران خود در فراجا، تأکید کرد: همه ما در تولید امنیت نقش داریم ضمن اینکه مهمترین شرط پایداری امنیت در هر جامعه‌ای مشارکت مردم با پلیس است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.